Love&Toast Tinted Lip Glaze - Bad Habit

 
När jag fyllde år fick jag 75 kr i presentkort av nelly.com, och passade då på att beställa Love&Toast Lip Glaze Bad Habit eftersom denna nyans är på rea hos dem nu. Tidigare har jag provat färgerna Misbehavin' och Crush Rush, och jag är så otroligt nöjd med både dem och Bad Habit. 
 
Love&Toast's Lip Glaze's luktar och smakar godis, är en liten gnutta klibbiga (inte klistriga) i konsistensen och sitter på plats länge. Tuberna är både bra och har snygga designer. Alla färger är superfina och de ger bra med glans!
 
 
Färgen Bad Habit är en jättefin röd som är neutral i tonen. På läpparna ger den tyvärr inte den färg som den har i tuben, och färgen går inte att bygga upp genom att smeta på mer, men jag tycker inte det gör något för det blir otroligt smickrande på läpparna ändå! Läpparna får en något starkare nyans av din naturliga läppfärg. 
 
Misbehavin' och Crush Rush har båda ett svagt skimmer, men Bad Habit ger bara ordentligt med glans. 
En perfekt färg för dig som vill piffa upp och framhäva dina naturliga läppar! 
 
Mina naturliga läppar
Mina läppar med Love&Toast Lip glaze - Bad Habit
 
Pris: 79 kr på t.ex. eleven.se, nelly.com
Betyg: 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0