Love&Toast Tinted Lip Glaze - Misbehavin'

Love&Toast är från början ett amerikanskt märke startat av en kvinna som heter Margot Elena. Hon ville ha ett varumärke med naturliga produkter som innehåller allt det bästa för din kropp - så hon startade Love&Toast! Alla produkter från Love & Toast är över 97% naturliga och är helt fria från parabener, sulfater, propylengykol, ftalater, triclosan, mineraloljor och syntetiska färgämnen och produkterna är ej testade på djur i något steg.
 
Nu har jag införskaffat läppglanset Lip Glaze - Misbehavin' och jag måste säga att jag älskar det!
Love&Toast Tinted Lipglaze finns också i 5 andra färger. 
 
 
Love&Toasts läppglans kommer som ni ser på tub, vilket är det absolut mest hygieniska sättet att förvara läppglans då ytterst lite luft och bakterier kommer in. Jag tycker den har en supersöt design och det är lätt att använda och dosera. Formulan är pyttelite klistrig (men inte så att det stör) och det gör att det sitter längre på läpparna. Det innehåller också bland annat virgin olivolja, bivax och jobobaolja som återfuktar och vårdar läpparna. 
 
 
Misbehavin' är väldigt kallt rosa, man kanske till och med kan kalla det lila. Och jag gillar effekten det ger - en diskret extra färgklick till ett vinterblekt ansikte! :)
 
Något av det bästa av allt är att det doftar supergott och sött fruktigt som godis,
och smakar precis som det luktar!
 
Tror absolut detta kommer bli en favorit hos mig i vinter!
 
Betyg: 5/5
Pris: 79 kr eleven.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0