Mádara Nourish & Repair Schampoo

Jag önskade mig och fick detta fina schampoo i födelsedagspresent :) 
 
 
Såhär beskrivs det på eleven.se:
 

Rikt och silkeslent schampo med nordiska nässlor och kvitten. Rengör varsamt och vårdar torrt, skadat hår. Förebygger utmattning och hjälper till att förebygga kluvna hårtoppar. Håret blir förstärkt och naturligt lent.

99% av ingredienserna är från naturligt ursprung. 8% av ingredienserna är från ekologisk odling.

 

Jag gillar detta schampoo. Det är lätt att fördela i håret och det gör att håret känns rent. Det är vitfärgat och normalt i konsistensen. Doften upplever jag som unisex, alltså att den funkar på både tjejer och killar. Det är inte supergod men inte dålig heller, och den sitter inte i efter man sköljt ur schampoot. Flaskan tycker jag är fin. Det enda som är lite negativt är att jag upplever att man får skölja ur håret länge, om man slarvar känns stråna lite oljiga när håret torkat. Men sköljer man noga är det inga problem. Upplever schampoot som väldigt återfuktande och det är säkert bra för de med torrt hår. 

 

Pris: 135 kr / 250 ml

Betyg: 4/5 (bra schampoo, men saknar riktigt god doft för full pott) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0