UNE Volume By Night Mascara

 
Har testat UNEs nyaste naturliga mascara Volume By Night. Den är Ecocertifierad och har 100% naturliga ingredienser. Den sliter inte på fransarna och är lätt att jobba med. Borsten är en liten gummiborste och jag gillar den.
 
Dock tycker jag att Volume Green Pride Mascara är snäppet vassare i resultatet och det blev jag lite besviken på. Hade gärna velat ha en UNE-mascara med riktigt maffig volym och trodde att denna skulle ge det eftersom den heter "by night". UNEs mascaror ger riktigt bra längd och böj, men jag saknar den riktiga volymen. 
 
De är riktigt enkla att tvätta bort också, fördel när man vill det,
nackdel om det börjar regna eller om man börjar gråta.  
 
Betyg: 3/5 (vill ha mer volym! dom borde kalla denna för längdmascara)
Pris: 169 kr på Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0