Lily Lolo Prime focus eyelid primer

 
Jag har nyligen testat Lily Lolo Prime Focus Eyelid Primer och jag måste säga att jag är mycket nöjd med den efter flera dagars testande. Pigmenten i ögonskuggan blir aningen starkare och sminkningen sitter hela dagen med denna. Gillar också att den går att använda som concealer.
 
Såhär beskrivs den på softskin: 
 
Prime Focus är en fast, vaxbaserad primer och concealer med en krämig formula. Denna används dels för att korrigera ojämnheter och missfärgningar på huden, mörka ringar under ögonen dels för en perfekt ögonmakeup-bas för ökad varaktighet av puderögonskuggor. Veganvänlig.
 
Alla Lily Lolos produkter är fria från bl.a: parabener, bismuth oxychloride, talk, parfym, silikon, nanopartiklar, PEG, EDTA och mineraloljor och är aldrig testade på djur. 
 
Primern kommer i denna gula ask
 
Jag tycker att denna primer är likvärdig med Eyeprimer Tinted från Make Up Store (den känns väldigt lik när man applicerar den, ger lika mycket färg och får ögonskugga att fästa lika bra) och jag byter gladeligen ut den mot denna. Inte en mirakelprodukt, men mycket bra! 
 
Summa sumarum: ÄNTLIGEN en ren härlig primer för ögonskugga som inte innehåller någon skit!
Kommer absolut köpa igen :) 
 
Betyg: 4/5 
Pris: 179kr på softskin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0