The Body Shop - All-in-one Cheek Colour 02 Ginger

All-in-one cheek colour 02 Ginger
 
Detta var rouget jag fick i present häromdagen. Fantastiskt fint tycker jag! 
 
Jag upplever All-in-one Cheek Colour från Body Shop som ett välpigmenterat rouge som man enkelt kan bygga upp intensiteten på. Färgen 02 Ginger är ett neutralt persikorosa som jag skulle säga passar alla. Gammal som ung, ljus som solbränd. Man kan lägga på mycket utan att det ser onaturligt ut och det har jättefin lyster (utan glitter/skimmer). Rouget sitter utan problem en hel dag på mig. Hylsan är blank och känns lyxig!
 
Tyvärr är första ingrediensen talc, och tredje är nylon-12 som båda är gulmarkerade hos cosdna.com. 
 
02 Ginger på kinderna, har lagt på ganska mycket så ni ska se färgen ordentligt :) 
 
Pris: 125 kr på Body Shop
Betyg: Vill ge 5/5, men jag kommer inte köpa detta igen pga innehållet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0