Warm & Dark

Vad jag är värdelös på blogga va? idag är 4e dagen sammanlagt jag är ledig sedan nyår, och jag känner att jag måste prioritera jobb och hemmasysslor före bloggen och sminket. Tråkigt! Men det gör också att jag laddar upp med massa inspiration!
 
Har till och med beställt en ny 120-palett från kosmetikan.se som jag suktat efter så länge, men inte beställt förrän nu. Den är dock inte miljövänlig eller så (fy skäms på mig), men då jag inte lyckats hitta någon ögonskuggsprimer som är "ren" tänkte jag att jag ibland kan köra ögonskugga som inte är det heller. Känns lite skit, men det skulle också kosta såå mycket pengar att köpa alla färger i mineralform. Så medan jag, sakta men säkert, bygger på mitt lilla "lager" med mineralskuggor (och väntar på en bra ekologisk eyeshadowbase) ska jag använda denna paletten. Som Make Up Artist med kreativiteten sprutandes ur öronen blev det för svårt att hålla sig till bara 4 ögonskuggor.... haha.
 
Paletten Warm&Dark från kosmetikan.se
Här har jag alla färger jag kan önska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0