Veganese

bild från lush.se 
 

Nu har jag testat balsamet Veganese några gånger, och jag är verkligen supernöjd! 
 
På lush.se beskrivs det såhär:
 
"Vårt lättaste balsam, perfekt när du behöver något som inte tynger ned håret men ger massor med glans. Gör håret mer hanterbart och mindre statiskt. Gjort på en bas av sjögräsgele, blandat med lavendel och rosmarin samt färsk citronjuice är detta en lätt återfuktare för håret. Doften av citronjuicen dröjer sig kvar i håret och ger en fräsch känsla hela dagen."
 
Jag tycker att det fungerar precis som det låter. Håret blir superlent och lätt att reda ut, håller sig lätt och får glans. Jag är glad att det inte innehåller någon ingrediens från djur, och att det överhängande i doften är citronen. Fräscht! 
 
Betyg: 4,5/5 (för fullt betyg skulle jag vilja ha ännu godare doft) 
Pris: 69kr/100g, 125kr/250g, 205kr/500g 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0