Syrliga favoriter

Ber om ursäkt för dålig bild, men när jag satte sakerna åt andra hållet (så ljuset blev bättre) blev bakgrunden så himla dålig/skräpig och jag orkade inte städa. Haha typiskt bloggproblem. 
 
Här är i alla fall mina nuvarande favorit-vardags-Dusch/Bad/Hudvårdsprodukter. Alla med fruktiga och syrliga citrusdofter. Alla med ingredienser som är bra både för kroppen och naturen. 
 
Produkterna från vänster:
 
Love&Toast Persimmon Plum Sugar Scrub - Kroppsskrubb
 
Weleda Sea Buckthorn Creamy Body Wash - Duschtvål
 
Biotherm Skin Ergetic - Dagkräm
 
Weleda Sea Buckthorn Body Lotion - Body lotion 
 
You've Been Mangoed - Veganvänlig Badolja i fast form (har egentligen inte testat denna än, men den doftar himmelskt)
 
Biotherm Deo Pure Natural Protect - Ecocertifierad deodorant fri från aluminium
 
I love Juicy Schampoo - Veganvänligt schampoo 
 
Veganese Hair Conditioner - Veganvänligt balsam
 
Återkommer med recensioner på de produkter jag inte recenserat tidigare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0