Bucket-list

Hade tråkigt och behövde något att göra, så nu har jag klurat ett tag, och kommit på typ 65 saker jag vill göra innan jag dör. Både stora och små. Här får ni ta del av listan! :) 

 

Hoppa fallskärm

Simma med delfiner

Resa till Thailand och vara i Japan på våren i ett hav av körsbärsblommor

Förlova mig

Gå på Kinesiska muren

Åka till USA och se New York, Miami, LA och Hollywood

Ta körkort

Resa till egypten, se pyramider och rida på kameler

Föda upp en valpkull

Åka på en all inclusive lyxkryssning

Flytta till hus

Bli mamma

Ha en walk-in closet inkl. en hylla med snygga skor

Starta eget företag som make up artist

Skaffa en systemkamera och lära mig fotografera

Ta (åtminstone) blått bälte i Brasiliansk Jiu Jitsu

Bo en tid utomlands

Ha mitt drömbröllop

Skaffa ett piano och börja spela igen

Resa till Nya Zeeland och Australien för att se naturen och djuren

Åka rallybil och motorcykel

Besöka en enorm nöjespark

Åka parasailing

Se världens högsta byggnad, Eifeltornet, Colosseum, Empire state building och BigBen

Se ett stort vattenfall (eller “duscha” i ett vattenfall)

Bestiga ett berg

Åka till Norge

Lära mig åka snowboard

Sova under bar himmel

Besöka Gotland på sommaren

Bli bättre på att simma

Gå på en riktigt stor konsert

Ha en smink-hörna hemma

Lära mig mer om blommor

Se en soluppgång vid havet

Andas in helium och prata

Gå på spinning

Rida på en stor häst

Lära mig virka

Sy ett par egna gardiner

Ta mer bilder på mig själv/saker jag är med om

Bli fotograferad med familljen av en riktigt duktig fotograf

Gå till sångpedagog

Få fast jobb 

Klappa en elefant

Åka helikopter

Vara i norra sverige och se när solen aldrig går ner på sommaren

Läsa en kurs på universitetet

Äga en bil

Se ett storbrakarns fyrverkeri

Åka en bil utan tak så håret blåser

Shoppa i Stockholm

Göra en roadtrip

Åka på safari och se vilda djur i afrika

Åka luftballong

Åka segelbåt

Vara med på en möhippa

Lära mig surfa

Snorkla bland färgglada fiskar 

Åka häst och vagn

Göra naglarna på salong

Ha en trädgård med ett trädgårdsland eller litet växthus

Gå en danskurs

Åka till ishotellet

Åka en jättehög och lång linbana

Se en film på en utomhus-biograf

Åka speedboat

Åka vattenskidor

Måla på duk med akrylfärg

Åka vattenskoter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0