Nytt i badrummet

Nu har Nelly.com öppnat sin mid-season-rea, och efter att ha kollat igenom den och hittat superpriser på väldigt många "gröna" skönhetsprylar kunde jag inte låta bli att beställa hem dessa saker. (Priset jag skrivit är det jag köpt dem för på rean. I vanliga fall kostar de upp till 50% mer)
 
 
 
Nagellacken från Zoya har jag velat testa länge, men ordinarie pris på 149:- tycker jag känns lite i överkant för ett nagellack. Därför passar jag på nu med detta härliga rosa sommarlack! 
 
Moyona Corigans duschtvål har jag inte läst något om, men tycker att doften Mango Sorbet låter härlig, och eftersom min favorit-duschtvål från Weleda är på gränsen att ta slut tänkte jag att det vore kul att testa en liten flaska av något nytt. 
 
Mádara Gloss & Vibrance Balsam har fått gott betyg på andra gröna skönhetsbloggar, och jag har faktiskt önskat mig schampoot i samma serie när jag fyller år. (Har för tillfället slut på både schampoo och balsam). Ska bli så kul att testa Mádara!
 
 
 
Moisturizing Lotion är ytterligre en grej från Mádara jag klickade hem. Body Lotion är något jag alltid behöver, så jag tänkte att jag ska testa denna :)
 
Lily Lolo Mineral Eyeshadow Vanilla Shimmer hoppas jag ska bli ljust guldskimrig på ögonlocken. Fräscht och uppiggande med en sådan färg på sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0