Estelle & Thild Lip Balm - Perfect Peach


 
Estelle&Thild har ett gäng härliga Lip Balms i sitt sortiment som nyligt släppts i flera nya färger. 
 
Såhär beskrivs de på eleven.se:
 

Dessa oemotståndliga Lip Balms är fulla av vitaminer och antioxidanter från ekologisk blåbärsfröolja som ger naturlig glans ihop med massor av fukt näring och skydd. Passar perfekt som naturlig vardagsmakeup som vårdar läpparna och ger en ljuvlig doft av äkta hallon!

 

Ekologiskt certifierad av Ecocert.

 

 

                                        Före                                                                    Efter
 

Jag tycker detta lipbalm känns jättebra på läpparna och det doftar verkligen underbart! Jag hade hoppats att det skulle glänsa mer, men det är ju faktiskt ett lipbalm och inte ett läppglans så det kanske jag hade kunnat räkna ut. Det känns på en gång att det vårdar läpparna, och när det skavts av håller sig läpparna riktigt mjuka många timmar. Perfect Peach är en fin väldigt naturlig nyans som blir lite "my lips but better" på mig. Skulle gärna testa någon av de starkare färgerna, tex Ruby Red eller Rasberry Pink. :)
 
Pris: 145 kr på tex. eleven.se, kicks och åhléns
Betyg: 5/5, lyxigt och fint lipbalm i söt/praktisk förpackning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0