A day without you, impossible

 
Idag fyller jag 21 år! Firar med rött och lila :) 
 
 
Jag har använt:
 
bareMinerals Ready foundation - R130
Lily Lolo mineral foundation - Popcorn
En röd och en brunlila skugga från min 120-palett (warm&dark, kosmetikan.se)
MAC eyeshadow - Beauty Marked
UNE breezy cheeks blush - B03
Lily Lolo prime focus eyelid primer
Estelle&Thild Lipbalm - Perfect Peach
MUS Tri brow color
MUS cake eyeliner - black
Loreal Paris Volume Million Lashes waterproof mascara (det regnar idag) 
 
 ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint! Vad duktig du är!

Svar: Tack så jättemycket! :)
makeupyourmind.blogg.se

2013-04-23 @ 18:47:11
URL: http://cornwall.blogg.se
Postat av: Mamma

Grattis vackra underbara kreativa du!

Svar: Tack mamma <3
makeupyourmind.blogg.se

2013-04-23 @ 19:15:38
Postat av: Emmy

Hejsan! Läste att du hade svarat på min fråga till Linda, tack. Jag vet också att man ska packa på ordentligt med skugga men tipset om att det kanske har blivit ett streck redan innan man pudrar låter jättespännande för det har jag inte tänkt på. Är säkert så! :)
Passar på att säga grattis och önska en bra dag! :)

Svar: Vad roligt att du såg det och vad roligt att något av det jag skrev var nytt i alla fall. Hoppas du får till det nu. Tack så mycket! :)
makeupyourmind.blogg.se

2013-04-23 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0