Vilket äventyr...

Oj, det är spännande att testa grejer. Jag har nu testat Aromaco deo från Lush, och jag insåg direkt att jag inte kommer kunna använda den för i min näsa luktar den gräsligt! Så synd! jag som var så förväntansfull... 
 
Min kille tyckte dock att doften var okej och erbjöd sig använda den, men jag sa bara "tar du på dig den där kommer jag inte vara i närheten av dig". Så jag kastade den. Rätt i soptunnan som Sverker i Plus hade gjort. 
 
Så synd som sagt, hade varit jätteroligt om den doftat gott! 
 



Aromaco deodorant. Tyvärr inget för min näsa :( 
 
Betyg: 1/5. Hade tänkt sätta 0 poäng pga den dåliga doften. Men tänker att den ändå måste få en etta för att den är förpackningsfri (miljövänligt) och för att den bara innehåller naturliga ingredienser. 
 
Nästa deodorant på min testlista får bli Biotherms gröna EcoCert-certifierade deo. Jag har doftat på den och tyckte väl inte det var världens godaste doft, dock är den doften sjutusen gånger bättre än denna. Men, först tänker jag använda upp de deodoranter jag har, måste ju tänka på ekonomin också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0