Shiseido Eyelashcurler

Första gången jag testade en ögonfransböjare var på en färja på väg till Estland när jag var 14. Trodde inte alls den skulle göra någon skillnad men det var en "wow" upptäckt för mig. Minns att jag sa "det första jag köper när jag kommer tillbaka till Sverige är en ögonfransböjare", och det gjorde jag också. 
 
Jag har haft H&M-böjare sedan dess och har under tiden hört mer och mer om denna från Shiseido. Alla säger att den är SÅ bra. Så nu har jag äntligen köpt en och testat själv.
 
Jag tycker absolut att den är bäst av de jag hittills testat. Har alltid tyckt att bågen man böjer fransarna med varit för böjd på de billigare varianterna. Denna är rakare och passar därför ögats form mycket bättre. Man får med alla fransar på en gång och jag behöver inte nypa med den lika hårt för att få bra böj på fransarna som med mina gamla. Är också mycket mindre risk att man råkar nypa sig i ögonlocket med den här. Dessutom känns den lite mer "stabil" och i bättre kvalitet.
 
Jag känner mig supernöjd och hoppas den håller länge så den blir värd pengarna i längden. 
 
 
 
Betyg: 4/5, ger allt man vill ha från en ögonfransböjare, men den får lite minus för att den är så dyr 
Pris: Jag köpte min på kicks.se för 240 kr. Ett pris jag vet många inte skulle lägga på en sån här grej, men är man sminknörd så är man... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0