American Cream balsam



 
American Cream är ett tjockflytande balsam som inte tynger ner håret. Det innehåller bland annat honung, jordgubbar och färsk apelsinjuice och gör håret mjukt, lätthanterligt och lättkammat. Det är vegetarian-märkt.
 
Balsamet ska dofta vanilj och jordgubbar, men jag gillar inte doften för jag tycker den är alldeles för örtig. Men den sitter i alla fall inte i så länge att det stör mig förutom i duschen. För övrigt tycker jag detta balsam håller vad det lovar. Det gör håret mjukt och lätt att reda ut, utan att tynga ner det. Precis som I love juicy schampoo tycker jag att detta är en jättebra vardagsprodukt! :) 

Betyg: 4/5
Pris: 219kr/500g, 139kr/250g, 69kr/100g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0