Lily Lolo Natural lipstick - Romantic Rose

Lily Lolo har en serie läppstift med 6 stycken olika nyanser. Jag har testat färgen Romantic Rose som är en naturlig rosa som går lite åt det varma hållet. 
 
 
Jag tycker hylsan är söt och stiftet är ett jättefint till vardags. Formulan är mjuk och lättarbetad, och resultatet blir jämnt och snyggt på mina läppar. Dock önskar jag att det gick lite mer åt det kalla hållet eftersom jag klär bättre i det på vintern. Men tror det är ett stift som passar de flesta ändå. 
 
Hållbarheten är relativt bra, men det gör inget om man skaver av lite eftersom färgen ändå är så pass naturlig. Man behöver alltså inte oroa sig för halvfärgade läppar när man ätit eller druckit :) 
 
 
Jag fortsätter förvånas över hur fina skönhetsprodukter det finns som har naturligt innehåll, eller i alla fall till stor del naturligt innehåll. Jag tycker inte det finns någon mening att välja något annat :) 
 
Pris: 169 kr på beautyplanet.se
Betyg: 4/5
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

vilken fin nyans!

2012-11-20 @ 20:49:56
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0