Lily Lolo Natural Eyeliner - Black

Nu har jag äntligen köpt mig en naturlig ögonpenna! Den kommer från Lily Lolo och finns i fem färger; Svart, Blå, Khakigrön, Brun och Grå. Alla är veganvänliga utom den blå. De är också helt fria från kemikalier, färgämnen, nanopartiklar, syntetiska ingredienser, talk, olja, silikon, utfyllnadsmedel som konserveringsmedel, parabener, parfym och bismuth oxychloride (som kan irritera huden).
 
 
Pennan är fin i kvaliten och är lätt och mjuk att måla med. Som ni ser blir den väldigt mörkt mörkbrun på huden (den ser lite svartare ut i verkligheten), men jag tycker inte att det gör något då det kommer ge ett lite mjukare resultat kring ögonen än kolsvart. Jag upplever att den är lätt att sudda ut men att den ändå sitter bra. Dock släpper den lite fläckvis på vattenlinjen och det är förstås ett litet minus. Lovar att ni ska få se en sminkning då jag använder den inom kort. 
 
Pris: 129 kr på beautyplanet.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0