BareMinerals Flawless Definition Volumizing Mascara

 
BareMinerals Flawless Definition Volumizing Mascara är en volym-mascara som ska ge ultimat volym och perfekt definition. Den ska vara kladdfri, inte smula, inte klumpa och vara säker att använda för linsbärare. 
 
                                        Före                                                                     Efter
 
Jag tycker att denna mascara fungerar jättebra. Den ger absolut volym och fin definition. Nu är det nog 5 veckor sen jag öppnade min lilla prov-variant av mascaran så den har börjat torka ihop lite, och jag upplever att den är lite mer svårjobbad än när den var nyöppnad, men om man bortser från det är jag imponerad av resultatet. 
 
Borsten skulle jag beskriva som "vanlig". Relativt stor men ändå lätt att använda.
 
Mascaran är inte ren från syntetiska ämnen så om man vill vara vänlig mot miljön så skulle jag rekommendera en annan mascara. Jag kommer inte köpa den här mascaran av den anledningen, dessutom tycker jag priset ligger lite väl högt.
 
Pris: 375 kr
 
Betyg: 4/5 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0