Alltele 10 år

Så, här kommer lite bilder från i förrgår. Tyvärr tog jag inte en enda bild på hur jag och Mattias såg ut (dåligt jag vet).. Men det var en trevlig kväll!

Vi började med mingel och drinkar på Hotel Rival. Jag, Mattias och Elin delade på en Club sandwish eftersom vi var rätt hungriga redan då. Jag fick även ett halvt glas av en drink som hette Cotton Candy (en mixad smörkola/hallon historia som blev över när en kille beställde) som var jättegod!

Sedan promenerade vi i regnet till Münchenbryggeriet och blev välkomnade av Cirkus Cirkör med eldkastare. Väl inne fick vi jättegoda snittar och lite bubbel i glasen. Sen, efter att ha minglat i en evighet, fick vi komma in i Mälarsalen och sätta oss till bords. Väldigt fint.

Den goda middagen var nog det lyxigaste jag ätit. Kocken hade två michelinstjärnor, och det märktes! Någon sorts lax med fin rom och gräddfilsskum till förrätt, Tornadou med ugnsbakade rotsaker, palsternacksmos och rödvinssås tillvarmrätt och Chokladmousse med havtorn till efterrätt. Alla tre rätterna var supergoda. Att få pimpla dyra viner från Frankrike var inte heller så tokigt. Typ första gången i mitt liv jag gillat vin :P


Middagsunderhållningen stod bland annat Cirkus Cirkör för. Det slutade med att han ställde sig på händer högst upp på det där tornet av stolar, och gjorde en bakåtvolt ner. Lite fascinerad blev man.

Naglarna (från Depend) fick jag fixa på 5 minuter eftersom vi hade så lite tid att göra oss i ordning innan. Frisyren fick bli Hair Donut med mina strazz-spännen instoppade på sidorna (frisyren var dock inte klar här). :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, vad fina naglar :)

Känner igen dom.....

2012-02-26 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0