ny sminkstol och lite fantasi

Hittade äntligen min sminkstol! En höj- & sänkbar barstol från Jysk för 400:- på rea. Vilket fynd! Skön, billig, i rätt höjd och snurrbar. Kommer dessutom kunna använda den som hårstol eftersom den går att sänka så pass lågt! Åh, nu behöver jag bara en spegel, lampor, en hylla och sen har jag en liten make up hörna här hemma. 

Mattias erbjöd sig inviga stolen som modell för en fantasi-sminkning. Jag har ju slutfotografering snart och vet exakt hur jag ska göra på clean beauty och mode/fashion. Men på fantasi har jag fortfarande ingen aning så jag måste prova mig fram lite. Här nedan ser ni resultatet av dagens "lekande".
Dock blev det inte riktigt så coolt som jag tänkt mig... framför  allt färgerna känns lite mesiga. Jag vill ju göra något häftigt! Kanske mer svart, rött och silver... istället för rosa, lila, guld och ljusgrönt? :) Mattias kallar sig själv för en "fairy" i denna sminkning i alla fall, haha.
 
< Ny stol från Jysk.        Fantasisminkning! >
Trackback
RSS 2.0